Všeobecné obchodní podmínky

  • Kamila Suchánková
  • IČO: 02158051
  • sídlo: Za Komínem 489, 541 02, Trutnov
  • (dále jen „Poskytovatel“)

1. Úvodní ustanovení

Všeobecné smluvní podmínky (dále jen VOP) upravují vzájemný smluvní vztah mezi Ubytovacím zařízením Maringotka Za Rákosím, které provozuje paní Kamila Suchánková, IČO: 02158051 (dále jen Poskytovatel) a Klientem - fyzickou nebo právnickou osobou, která ubytování v ubytovacím zařízení jako objednatel objednává (dále jen Klient). Vztah Poskytovatele s Klientem shora uvedených služeb se řídí těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále rovněž „VOP“, nebo „Podmínky“), nestanoví-li jinak zvláštní podmínky pro užívání Služby nebo technické podmínky užívání Služby, které jsou obvykle umístěny na webových stránkách www.glampingdvur.cz Tyto podmínky představují návrh poskytovatele na uzavření smlouvy ve smyslu § 1731 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) určený Klientovi. Zadáním požadovaných registračních údajů na stránce www.glampingdvur.cz a přijetím podmínek poskytování služeb přijme zákazník návrh Poskytovatele ve smyslu § 1731 Občanského zákoníku, čím mezi poskytovatelem a klientem dojde k uzavření smlouvy o poskytování služeb ve smyslu těchto podmínek (dále jen „Smlouva“).

1.1 V případě rozporu mezi Podmínkami a výslovným ujednáním stran ve Smlouvě mají přednost odchylná smluvní ujednání.

1.2 Podmínky mohou být ze strany Poskytovatele jednostranně změněny nebo doplněny, pro Klienta je přitom závazné znění Podmínek, které jsou účinné v době uzavření Smlouvy. Klient prohlašuje a zaručuje, že

  • je plně způsobilý k právním úkonům,
  • se před zahájením užívání služeb důkladně seznámil s těmito podmínkami, že těmto podmínkám zcela rozumí a souhlasí s nimi,
  • bude služby používat pouze k účelu, k němuž jsou určeny,
  • se nebude v souvislosti s užíváním služby dopouštět žádného protiprávního či neetického jednání
  • klient je povinen se řídit pokyny k užívání maringotky (zaslané 3 dny před zahájením ubytování), bezpečnostními pokyny a občanským zákoníkem.

2. Postup při rezervaci a uzavření smlouvy o nájmu věci, platební podmínky

Poskytovatel nabízí ubytování a další služby s tím související Klientům prostřednictvím internetových stránek www.glampingdvur.cz. Nabídka je platná po dobu a za podmínek v ní uvedených, přičemž Poskytovatel si vyhrazuje právo jednostranně měnit či upřesňovat konkrétní podmínky dané nabídky před uzavřením Smlouvy.

2.1 Smlouva mezi Klientem a Poskytovatelem

Smlouva mezi Poskytovatelem a Klientem (Smlouva) je uzavřena s Klientem v online Rezervačním systému (Kontaktní formulář) na webových stránkách Poskytovatele (www.glampingdvur.cz) a to, zaplacením faktury a potvrzením této rezervace ze strany Poskytovatele zasláním e-mailu na adresu Klienta. Smlouva může být případně dále uzavřena mimo online rezervační systém, a to prostřednictvím e-mailové komunikace mezi Klientem a Poskytovatelem, potvrzením objednávky Klienta ze strany Poskytovatele, nebo potvrzením nabídky Poskytovatele ze strany Klienta. Smlouva specifikuje zejména konkrétní časový termín, na který Poskytovatel poskytuje Klientovi užívání Ubytovacího zařízení, cenu za takové ubytování, způsob platby a její splatnost. Poskytovatel eviduje Smlouvy uzavřené v rámci Rezervačního systému a může je na požádání zpřístupnit Klientovi.

  • Smlouva se uzavírá v českém jazyce.
  • Minimální doba pronájmu jsou 2 noci.
  • Maximální počet osob v maringotce jsou 2 dospělé osoby a 1 dítě do 3 let a to po slovní nebo písemné dohodě s oskytovatelem.
  • Domácí mazlíčci u nás nejsou povoleni

Klient se zavazuje při rezervaci ubytování a při uvádění jakýchkoli údajů pro účely Smlouvy zadávat přesné a pravdivé informace. Jestliže Klient zjistí, že v údajích zadávaných v Rezervačním systému provedl chybu v psaní nebo uvedl nepřesné údaje, opraví chybné údaje v systému v procesu rezervace, anebo bezodkladně kontaktuje Poskytovatele za účelem napravení těchto chyb. Poskytovatel neodpovídá za nedostatky poskytnuté služby způsobené v důsledku chyb, či včas neopravených chyb v údajích uvedených Klientem v rámci rezervace, v komunikaci s Poskytovatelem, a nebo ve Smlouvě.

3. Storno podmínky

Klient má právo kdykoliv rezervaci ubytování zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky/rezervačního požadavku pobytu za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení ze strany Klienta (dále jen storno) musí být provedeno elektronickou formou na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Storno podmínky jsou následující: Klient je oprávněn z jakéhokoli důvodu nebo bez uvedení důvodu pobyt a Smlouvu jednostranně zrušit, a to písemným nebo elektronickým oznámením doručeným na e-mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Jestliže dojde k takovému zrušení (doručení oznámení o zrušení) po úhradě ceny ubytování ze strany Klienta, probíhá vyúčtování následovně: Pokud ke zrušení ze strany Klienta dojde do 30 dnů před prvním dnem rezervace, Poskytovatel vrací Klientovi 100% zaplacené částky. Pokud ke zrušení ze strany Klienta dojde mezi 29-8 dnem před prvním dnem rezervace, Poskytovatel vrací Klientovi 50% ze zaplacené částky. Pokud ke zrušení ze strany Klienta dojde mezi 7-0 dnem před prvním dnem rezervace, Poskytovatel vrací Klientovi 0% částky.

3.1 Pokud se Klient nedostaví do Ubytovacího zařízení podle Smlouvy nebo dobu ubytování nevyčerpá zcela, je povinen zaplatit celou sjednanou cenu ubytování. Poskytovatel není v tomto případě povinen poskytnout službu v náhradním termínu.

4. Vlastnictví a užívání ubytovacího zařízení

4. 1 Klient je povinen uhradit veškeré náklady spojené s likvidací škody, která vznikla na Ubytovacím zařízení nebo v souvislosti s jeho provozem v období ubytování, pokud nedodrží sjednané Všeobecné obchodní podmínky, Pokyny k užívání Maringotky a nedodrží obecnou prevenční povinnost předcházet škodě.

4. 2 Škodu vzniklou na Ubytovacím zařízení během doby trvání smluvního vztahu je Klient povinen uhradit Poskytovateli v plné výši. Platí zákaz rozdělávání ohně mimo prostor ohniště. Oheň je nutné uhasit nalitím vody do ohniště. Uvnitř Maringotky je zákaz rozdělávání ohně (svíčky apod.).

4. 3 Poskytovatel je povinen udržovat Ubytovací zařízení po celou dobu trvání smluvního vztahu ve stavu způsobilém k řádnému užívání. Klient je povinen bezodkladně informovat Poskytovatele o vzniklých závadách a škodách na Ubytovacím zařízení a strpět omezení užívání v rozsahu nutném pro provedení oprav Ubytovacího zařízení. Poruší-li Klient tuto povinnost, odpovídá Poskytovateli za škody vzniklé pozdním oznámením závady.

5. Práva a povinnosti stran

5.1 Klient se dostaví na místo ubytování dle Smlouvy ve sjednaný čas. V případě potíží při hledání místa ubytovacího zařízení je Klientovi k dispozici Poskytovatel, kterého může kontaktovat na telefonním čísle, které Vám Poskytovatel sdělí před rezervovaným termínem ubytování.

5.2 Klient se zavazuje, že Maringotku a její okolí bude užívat tak, aby na nich nevznikla škoda, v souladu s pravidly slušnosti a ohleduplnosti k životnímu prostředí, které obklopuje Maringotku, k Maringotce a jejím budoucím Klientům. Klient se zavazuje respektovat pravidla užívání Maringotky, které Klient obdrží e-mailem 3 dny před zahájením ubytování, nebo jsou dostupné v Maringotce v písemné podobě či jsou jinak zpřístupněny Klientovi, aby se s nimi mohl seznámit.

5.3 Poskytovatel upozorňuje Klienta, že pobyt v Maringotce a jejím okolí může být spojen s rizikem úrazu, zranění či jiné škody na zdraví či majetku a dále ho upozorňuje, že sám i všechny osoby s ním ubytované v Maringotce musí používat Maringotku a pohybovat se v jejím okolí s náležitou opatrností a obezřetností, aby těmto rizikům a vzniku škody předešli. Klient se zejména zavazuje dodržovat bezpečnostní a technická pravidla pro užívání Maringotky viz. manuál obsluhy, který Klient obdrží e-mailem 3 dny před zahájením ubytování nebo je dostupný v Maringotce v písemné podobě či jsou jinak zpřístupněna Klientovi, aby se s nimi mohl seznámit, a to s cílem správného používání funkcionalit Maringotky a předcházení škodám a rizikům na životě a zdraví Klienta a všech ubytovaných osob, na Maringotce a životním prostředí. Poskytovatel neodpovídá za škodu, kterou Klient (a všechny osoby, které jsou v Maringotce přítomni spolu s klientem) utrpí v důsledku nedodržení uvedených bezpečnostních a technických pravidel. Klient odpovídá za vlastní bezpečnost a za bezpečnost všech s ním přítomných hostů po dobu pronájmu.

5.4 Klient není oprávněn v Maringotce či v jejím okolí provádět jakékoli úpravy, jako například polepování, šroubování, vrtání apod. a je povinen zdržet se jakékoli manipulace s Maringotkou. Dojde-li k jakékoli situaci, která vyžaduje jakýkoli zásah, je Klient povinen okamžitě telefonicky kontaktovat Poskytovatele, zachovat se dále dle těchto Podmínek.

5.5 Klient je povinen Maringotku kdykoli před svým odchodem řádně zabezpečit proti krádeži v souladu s manuálem užívání Maringotky. Klient se zavazuje, že bude-li mít u sebe cennosti, elektroniku, peněžní prostředky či předměty vyšší hodnoty, nebude je nechávat nestřežené v Maringotce. Poskytovatel neručí za jejich ztrátu nebo odcizení.

5.6 Klienti a osoby, které s ním sdílí Maringotku v rámci ubytování, se zdrží kouření v Maringotce.

5.7 Klient se zavazuje do Maringotky nevnášet předměty, které jsou při rozumném uvážení spojené s vyšším rizikem poškození Maringotky.

5.8 Klient se zavazuje vrátit Maringotku při skončení doby trvání ubytování čistou a nepoškozenou, ve stavu, v jakém Maringotku přebíral.

5.9 V případě poškození Maringotky v důsledku jednání či opomenutí, které je zjevně nezodpovědné nebo které je v rozporu s těmito Podmínkami, Pravidly užívání nebo bezpečnostními či technickými pravidly neboli manuálem obsluhy, je Poskytovatel oprávněn požadovat po Klientovi náhradu takto způsobené škody v plné výši.

5.10 V případě škody na Maringotce (nehoda, živelná událost, vandalismus atd.) se Klient zavazuje okamžitě kontaktovat Poskytovatele na telefonním čísle sděleným Klientovi dle čl. 5.1 výše. Jedná-li se o vandalismus, živelnou událost, zranění či jinou vážnou událost, která nesnese odkladu, zavazuje se Klient okamžitě současně přivolat požární službu, lékařskou službu a Policii ČR.

5.11 Oznámí-li Klient řádně Poskytovateli vadu Maringotky, a neodstraní-li Poskytovatel vadu bez zbytečného odkladu, takže Klient může Maringotku užívat jen s obtížemi, má Klient právo na přiměřenou slevu z ceny ubytování. V žádném případě není Klient oprávněn opravu provést sám a požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů. Ztěžuje-li však vada zásadním způsobem užívání, nebo znemožňuje-li zcela užívání, má Klient právo na prominutí ceny ubytování nebo může Smlouvu vypovědět bez výpovědní doby.

5.12 Pokud Poskytovatel poskytuje možnost využít saunu, hot tube finskou lázeň nebo jiné obdobné zařízení, je Klient povinen se před jejím použitím předem důkladně seznámit s podstatou, průběhem a náplní procedur, jakož i s jejich účelem a účinkem na jeho zdraví a organismus a s jejich případnými zdravotními riziky. Klient je oprávněn absolvovat wellness procedury pouze tehdy, pokud pro něho nepředstavují zdravotní riziko, s přihlédnutím k jeho zdravotnímu stavu. Poskytovatel nenese odpovědnost za újmu na zdraví způsobenou v důsledku absolvování wellness procedur. Klient výslovně souhlasí, že uvedené aktivity provádí výlučně na vlastní riziko.

5.13 Klient se zavazuje chovat k vlastnímu zdraví, Maringotce a okolní krajině šetrně a s náležitým respektem, nezatěžovat je ani neohrožovat nevhodným chováním nebo nadměrným hlukem.

5.14 Poskytovatel je oprávněn před uplynutím sjednané doby ubytování Smlouvu vypovědět bez výpovědní doby, porušuje-li Klient i přes výstrahu hrubě své povinnosti dle Smlouvy a těchto Podmínek. V takovém případě nemá Klient nárok na vrácení ani poměrné části ceny a je povinen doplatit cenu podle Smlouvy, jakož i nahradit případně vzniklou škodu.

5.15 Poskytovatel neodpovídá za jakoukoli újmu vzniklou na straně Klienta a s ním ubytovaných osob v důsledku nedodržení těchto Podmínek nebo jakýchkoli dalších předpisů či pravidel, na které tyto Podmínky odkazují. Klient současně bere na vědomí a souhlasí, že Poskytovatel neodpovídá za jakékoli škody na majetku či zdraví, které Klient a jakákoli osoba s ním ubytovaná v Maringotce utrpí při jakýchkoli aktivitách a pohybu v okolí Maringotky a v okolní krajině. Taková aktivita je na vlastní riziko Klienta a jakékoli ubytované osoby.

5.16 Klient není oprávněn přenechat Maringotku do pronájmu či k ubytování třetí osobě nebo v ní ubytovat osoby nad rámec osob uvedených ve Smlouvě.

6. Závěrečná ustanovení

Smlouva se stává potvrzenou a uzavřenou okamžikem kdy Klient uhradí celkovou cenu za ubytování. Smlouva zaniká z následujících důvodů:

  • uplynutím sjednané doby ubytování a vrácením Ubytovacího zařízení,
  • porušením Smlouvy a těchto obchodních podmínek ze strany nájemce
  • ze zákonem uvedených důvodů

Pokud jakékoli jednotlivé ustanovení těchto Obchodních podmínek bude shledáno jako neplatné, je plně oddělitelné od ostatních ustanovení těchto Obchodních podmínek a taková neplatnost nebude mít žádný vliv na platnost a vymahatelnost jakýchkoliv ostatních ustanovení těchto Obchodních podmínek. V ostatních otázkách neupravených těmito Obchodními podmínkami se Klient a Poskytovatel zavazují řídit právními předpisy České republiky. Tyto Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. 1. 2024.

Telefon

+420 739 079 674

Email

info@glampingdvur.cz

Maringotka za rákosím